La shopping cu Cupon Pro

interviu cu Nicoleta Padure, director executiv, Cupon Pro
Dorinta clientilor de a beneficia de ce este mai bun la cele mai avantajoase preturi a fost speculata din plin de producatori si retaileri. Conceptul de discount este vechi de cand lumea dar asta nu inseamna ca s-a plafonat la formele de la 1900 toamna. Tendinta este valabila si in Romania. Spre exemplu, anul trecut am asistat la lansarea primei agentii de cuponing din tara: Cupon Pro. Nicoleta Padure, director executiv al companiei, ne-a dezvaluit cateva din "secretele" acestei afaceri.

IQads: Cupon Pro a fost prima firma de cuponing din Romania. Si din cate stiu a ramas si singura. Totusi, ati luat in calcul ca la un moment dat ar putea aparea un competitor?
Nicoleta Padure: Intotdeauna iti pui intrebarea aceasta. Dar eu ma gandesc prin ce am trecut noi. Am avut un model din afara pe care am vrut sa-l aplicam in tara. Dar cum piata noastra este atat de atipica si in domeniul acesta ca si in alte domenii, am intampinat tot felul de obstacole: de la legislatie care nu iti reglementa decontarile financiare intre tine si retailer - noi fiind terta parte interpusa intre producator si retailer - pana la alte tipuri de probleme. Asa ca ne-a trebuit un an sa pregatim compania, dupa care sa ii dam drumul, sa facem fine tuning de la luna la luna.. Nici acum nu pot spune ca avem un sistem 100% pus la punct care functioneaza perfect.
Ca sa-ti raspund la intrebare este posibil sa apara concurenta, numai ca trebuie sa treaca prin ce am trecut noi si asta inseamna ca vor deveni la fel de competitivi ca noi peste o anumita perioada de timp.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related