Ma scuzati, merg un pic pana afara

Ma scuzati, merg un pic pana afara

S-au facut 15 ani, era si cazul sa primim un sequel la Fatboy Slim - "Weapon of Choice", o capodopera de videoclip care n-o sa imbatraneasca niciodata. Spike Jonze (Her, Where the Wild Things Are) a transpus povestea businessman-ului plictisit care explodeaza in dans pe holurile unei cladiri de birouri in 2016.

Acum, avem de-a face cu o tanara eleganta aflata in mijlocul unui eveniment grandios, care iese un pic (pe holuri) sa "ia niste aer"; doar ca o ia razna. Pe o melodie numita "Mutant Brain" (semnata de fratele lui Jonze) si o coregrafie de Ryan Hueffington (Sia - "Chandelier").

Toate sunt impachetate intr-un ad Kenzo, dar ce mai conteaza asta? 

Sa ne dorim cu voce tare si un remake, tot cu Christopher Walken. Poate-poate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related