Cu educatia sexuala pe interneti

Cu educatia sexuala pe interneti

Nemtii s-au apucat de asta. Mai exact, ONG-ul Schirner Zang Foundation a inceput o campanie care incearca sa reobisnuiasca nemtii cu prezervativul. Se cheama #SafySex, unde “safy” vine de la safe sex and fun, si e cu focus pe o serie de poze NSFW realizate de 24 de fotografi mari pe brieful “erect penis with hand and condom”.

 

Tot la capitolul actiuni, o sa iasa, in curand, un set de emojis si un film, o sa se organizeze un fashion show si o expozitie cu licitatie.

Dincolo de faptul ca vrea sa imprieteneasca din nou oamenii cu prezervativul, campania mai incearca si sa stranga fonduri pentru cercetari in domeniul infectiilor cu HIV si prevenirea lor. Daca astea merg bine, teoretic, pana in 2021 ar trebuie sa nu mai existe infectii noi.

ONG-ul, fondat in 2012, a lansat campania ca raspuns la cifrele oficiale ale ECDC si UNICEF care spun ca, in Europa, infectiile cu HIV au atins o valoare record de 142.197, din care 3.200 in Germania. Datele mai spun ca infectiile cu HIV au crescut in special printre tineri. Deci de aici poze NSFW pe internet si emojis speciali, ca asta place la tineri in 2016.

Daca va intrebati cum stam noi, in 2015 erau inregistrate 13.277 de persoane infectate cu HIV, plus o statistica pe 1985-2016.

La final, o intrebare: ce campanii bune de ONG stiti la noi? Ca de sex ed nici nu mai vorbim. Decat, poate, daca mai face Coalitia pentru Familie ceva si ne aprindem cu totii, ca reactie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related