MPC Brand Activation - Un altfel de colind

MPC Brand Activation - Un altfel de colind

Sarbatorile de iarna. Pregatiri intense, planuri pentru vacanta, idei noi de retete culinare, vizite la cei dragi, goana dupa cadouri. Inainte de toate acestea, echipa MPC brand activation s-a gandit la o modalitate inedita prin care sa isi surprinda clientii si sa le aduca in dar spiritul sarbatorilor. Cu un apetit nemarginit de creativitate, inarmati cu voie buna, veselie, zambete si multe bunatati culinare, MPC brand activation a plecat pe drumul lui Mos Craciun pentru a-i anunta sosirea. 

Trei colindatori de seama, o chitara, cozonaci, mere si migdale – toate acestea au alcatuit reteta perfecta pentru a-i surprinde pe clientii fideli. Astfel, colaboratorii din portofoliul nostru au primit, cu mare bucurie, colindatorii.

"Fiind o agentie inclinata spre neconventional, idei inovative si abordari diferite, ne-am gandit sa incheiem anul intr-un mod altfel. Ne-am dorit sa ne surprindem clientii asa ca, in Ajun de Craciun, am plecat la colindat. Bineinteles, cantecele noastre au fost adaptate domeniului nostru de activitate, brandul fiind personajul principal al colindelor", ne spune Dan Laszlo (Managing Director MPC Brand Activation).

 

"Fiecare noua colaborare naste o relatie speciala. Ne dorim legaturi stranse si cat mai fructuoase cu partenerii nostri, asa ca ne-am propus sa ii bucuram, mai ales ca apropierea Craciunului este una dintre cele mai frumoase perioade pentru multi dintre noi. Ne-am gandit sa facem lucurile diferit pentru ca amintirile si experientele sunt cele care ne raman in minte si care ne bucura sufletul mult mai mult timp decat simplele cadouri fizice", sustine Ana Voicu (Client Service Manager MPC brand activation).

 

Despre ce au cantat?

"Am plecat sa colindam 
Domn, Domn sa-naltam! 
Brand-ul sa vi-l activam, 
Domn, Domn sa-naltam!
Si-am plecat la vanatoare 
Domn, Domn sa-naltam! 
Sa vanam pitch-ul cel mare 
Domn, Domn sa-naltam! 

Pitch-ul nu l-am mai vanat 
Domn, Domn sa-naltam! 
Si-am vanat un cont bogat
Domn, Domn sa-naltam! 

Sa facem din bugetul lui
Domn, Domn sa-naltam! 
Concept frumos brandului 
Domn, Domn sa-naltam!"

 

Concluzia? Am reusit sa ne impresionam gazdele intr-un mod aparte, insuflandu-le starea de sarbatoare. Am primit nenumarate reactii pozitive, ganduri bune si multumiri. Renuntand la traditionalele pachete corporate, MPC brand activation s-a diferentiat prin neconventional, pentru ca cele mai frumoase momente sunt acelea in care emotiile incep sa comunice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related