Mos Craciun in 2013: suparat, obez, hipster

Mos Craciun in 2013: suparat, obez, hipster

De-a lungul timpului, Mos Craciun a luat mai multe forme si nume, a imbracat mai multe straie si a avut mai multe obiective, in functie de regiune, traditii si credinte. Toate pana prin 1930, cand a aparut pentru prima data intr-o reclama Coca-Cola, rosu, vesel si plin de cadouri. Si asa a ramas pana in ziua de azi. Coca-Cola l-a popularizat pe Mosu’ asa cum il stim noi.

In reclamele brandurilor de pretutindeni, Mos Craciun e un personaj nelipsit in perioada sarbatorilor. De obicei e vesel si darnic, dar exista si exceptii. Anul asta parca mai multe ca niciodata. Sa vedem cateva reprezentari ale Mosului din 2013. Sa ne uitam si sa ne minunam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related