Două reclame cu egalitate

Două reclame cu egalitate

Beyoncé la Premiile Grammy 2017 e un fel de Hillary Clinton la alegerile prezidențiale: nimeni nu înțelege de ce a pierdut, deși la votul popular e #1. Chiar și așa, pierzătoare în fața Adelei, ați văzut ce frumos a făcut? Ați văzut și ce fotografii au câștigat anul ăsta la Wold Press Photo? Aproape fiecare categorie ilustrează un tip de conflict contemporan, de prin lume. Până și la „Nature”, unde e cu animale, e valabil. Vadim Ghirda, câștigătorul premiului al doilea la categoria „Contemporary Issues/Single” ne zice mai multe și mai bine.

Ei bine, în această mlaștină de conflicte micro și macro, locale și globale, Nike tocmai a lansat campania „Equality”, în care face următorul statement:

Is this the land history promised?
This field of play.
Where the dream of fairness and mutual respect lives on.
Where you are defined by actions, not your looks and beliefs.
For too long these ideals have taken refuge inside these lines.
Equality should have no boundaries.
The bond between players should exist between people.
Opportunity should be indiscriminate.
Worth should outshine color.
The ball should bounce the same for everyone.
If we can be equals here, we can be equals everywhere.

Spotul lui  Nike e regizat de Melina Matsoukas, tipa care a semnat și Formation-ul lui Beyoncé mai sus numită, videoclip care-a luat azi-noapte Best Video la Grammys. Timing done right, cum ar veni.

E cu LeBron James, Serena Williams, Kevin Durant, Megan Rapinoe, Dalilah Muhammad, Gabby Douglas și Victor Cruz. Voiceover-ul e al actorului Michael B. Jordan. Alicia Keys cântă „A Change Is Gonna Come” al lui Sam Cooke.

Campania e mai amplă, declinată și pe social media, și prin OOH-uri, o colecție specială de încălțări, plus donații către câteva organizații din State care lucrează la capitolul egalitate în comunitățile americane.

Dacă mai vreți reclame americane cu context socio-politic, mergeți cu încredere aici.

Noi, cu diversitatea și egalitatea, stăm tot așa și așa. N-am depășit etapa „clișee”. De exemplu, dintr-un spot recent, aflăm că, în meeting-uri, carieristele au o singură șansă să-și convingă managerii (bărbați, desigur): mușuroaiele de cârtiță.

Fiți atenți la manipularea din ședințe!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related