O reclamă pentru iubitori și pentru urâtori, deopotrivă

O reclamă pentru iubitori și pentru urâtori, deopotrivă

Li se spune hateri, știm, dar ce, nu avem și noi cuvintele noastre în română? Și, chiar dacă le avem, nu putem inventa altele? Chiar trebuie să preluăm totul de la ei, inclusiv sărbătorile fără fond, doar pretexte de a cumpără și mai multe lucruri inutile? De ce să îi spui că îl/o iubești de Sf. Valentin, când poți să o faci de Dragobete? Sau de Crăciun? Sau, și mai bine, niciodată? Ce e cu iubirea asta în văzul lumii? 

Dacă ar fi un an obișnuit, românii s-ar certa azi, pe Facebook, în legătură cu Sf. Valentin. Și și-ar da unii altora cu argumente în cap, în numele unei sărbători care nu îi interesează. Dar nu este un an obișnuit. Este anul care vine după 2016. Așa că românii se ceartă azi în legătură cu tricolorul din Piața Victoriei, cu ordonanțe, proteste și Guvern. 

Noi continuăm însă firul lui Dacă și spunem că dacă am fi într-un univers paralel în care ne-ar păsa de ce se întâmplă mâine la nivel de inimioare, am fi găsit singura reclamă care se adresează, în același timp, și celor care iubesc și celor care urăsc Sf. Valentin.

E făcută de Glow pentru Blush:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related