Trainerul de vânzări Antonio Zărnescu: Care este diferența între oprirea unui tren de mare viteză și vânzarea unui produs?

Trainerul de vânzări Antonio Zărnescu: Care este diferența între oprirea unui tren de mare viteză și vânzarea unui produs?

Vânzător sau învins este titlul ales de Antonio Zărnescu pentru cursul de vânzări altfel, intrat de curând în portofoliul agenției de training Creative Business Management. Cursul completează temele clasice ale vânzărilor cu ajutorul unor tehnici creative de storytelling și comunicare.

Pe parcursul a două zile, trainerul  folosește mai multe metode menite să ajute un vânzător să își depășească limitele psihologice în obținerea unor performanțe excepționale în domeniul său de activitate. Pentru a pune în context vânzarea, trainerul a ales ca introducerea cursului să conțină o întrebare: Care este diferența între oprirea unui tren de mare viteză și oprirea unui client în fața produsului tău? 

„Un tren se oprește pentru că există o forță de frecare care îl face să încetinească și, în cele din urmă, să se oprească. Același lucru se întâmplă cu un client pe care vrem să îl oprim pentru a ne asculta povestea. Fiecare client are câteva lucruri care sunt importante pentru el. Unele sunt mai importante, altele mai puțin importante.

Dacă vorbim despre un vânzător de autoturisme ce  sesizează nevoia de siguranță a clientului, acesta îi va furniza informații despre acele elemente care subliniază faptul că, în acea mașină, el va fi în siguranță. Strategia de vânzare se construiește între produs și client astfel încât zonele în care atributele produsului nostru răspund unor nevoi ale clientului să creeze o zonă comună de așa-numită aderență care va genera oprirea clientului în fața produsului nostru” spune trainerul Antonio Zărnescu în povestea introductivă a cursurilor.

Antonio Zărnescu este un trainer care predă strategii de vânzări cu ajutorul poveștilor. Cel mai important mesaj pe care îl transmite cursanților săi este că, orice vânzare poate fi făcută într-un context potrivit. De aceea, povestea produsului și crearea contextului este estențală în reușita procesului de vânzare. Trainingul intitulat “Vânzător sau învins” este un training altfel, pentru că nu își propune setarea unor “pași” în vânzări, ci se axează pe înțelegerea procesului de vânzare din perspectiva comunicării și a relaționării cu clientul.

“Lansarea acestui curs de vânzări altfel face parte din strategia Creative Business Management de a arăta și o altă latură a vânzărilor. Este acea latură care transformă un vânzător bun într-un om pasionat de vânzări. Cursanții noștri pleacă de la acest curs cu o provocare: să își depășească limitele.

Dincolo de etapele clasice ale vânzării, este pasiunea pentru a ajunge la client și de a-l convinge că produsul sau serviciul oferit este cel care i se potrivește. La numai două luni de la lansarea acestui training, programul a fost livrat in-house în peste 6 sesiuni personalizate, cu rezultate excepționale” spune Beatrice Pandea, coordinator de training în cadrul Creative Business Management.

Cursul este dedicat companiilor care doresc să îmbunătățească performanțele echipelor de vânzări sau să redefinească strategia prin implementarea unor noi cerințe și praguri de bonusare.

Înscrierea la curs se poate face la telefon 0743.183.353, pe email la [email protected] sau accesând pagina cursului Vânzător sau Învins.Un training de vânzări ALTFEL.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related