Totul, până la lenjeria tatălui

Totul, până la lenjeria tatălui

Cu toții ajungem, mai devreme sau mai târziu, ca mamele sau tații noștri. Oricât ne-am revolta și lupta cu imaginea asta sau oricât ne-am dori (?!) să o atingem. Așa că nu are rost să ne grăbim. Mai ales că noua generație de lenjerie intimă este aici. 

 Gildan și OKRP vorbesc cu millennials (nu am găsit încă o traducere confortabilă pentru denumirea acestei generații și, sincer, speram că obsesia celorlalți în legătură cu ei va trece și nici nu va mai fi nevoie să o găsim. De altfel, a început deja fascinația cu Generația Z). Nu e așa că vă întrebați ce mai fac ei? Nu își mai cumpără case sau mașini, nu se mai căsătoresc, se opun a tot ceea ce înseamnă stil de viață tradițional, dar, totuși, folosesc și ei chiloți.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded