Noua ordine a brandurilor, trasată de adolescenți

Noua ordine a brandurilor, trasată de adolescenți

Ne întrebam noi zilele trecute cât de cool mai este să spui cool. Am dat o căutare pe Google și am aflat că și Google, la rândul lui, a dat o căutare să afle ce se mai întâmplă în mintea adolescenților. În loc să presupună și să arunce în ei cu lucruri ciudate, au făcut o cercetare, “It’s Lit: A guide to what teens think is cool”. Pentru acest studiu, compania a întrebat 1.100 de adolescenți pe care i-a rugat să clasifice 122 de branduri.

Studiul începe chiar cu cuvântul cool și arată că el este folosit cu sensuri diferite de adolescenți și adulți.

Pentru Generația Z, cool înseamnă ”unic, impresionant, interesant, extraordinar”. Mult diferit de tăcerile pe care încearcă să le umple adulții, folosind acest cuvânt, după cum scrie Quartz, care analizează cercetarea, neabținându-se de la unele comentarii ironice. 

Pentru că, în mod total nesurprinzător, Youtube e cel mai tare brand în topul adolescenților, urmat de Netflix și Google. Nu toate concluziile au fost la fel de flatante, totuși, pentru companie. De exemplu, adolescenții preferă iOS în fața Androidului. De altfel:

Smartphone-urile, iOS și realitatea virtuală sunt cele mai cool chestii

 

Harta

Cei de la Quartz au fost impresionați și de răspunsurile adolescenților. De exemplu, o tânără de 17 ani din Florida spune așa: “Google nu este doar un motor de căutare puternic, dar e nemaipomenit în tot ceea ce face, de la mailuri la documente”. Hmmm. Chiar sună a o frază pe care ar spune-o o fată de 17 ani.

Concluziile studiului, mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related