BenQ sarbatoreste trei ani de existenta

Printr-o strategie orientata in trei directii, BenQ isi propune sa devina unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor.

Cu ocazia celei de-a treia aniversari, BenQ a anuntat in cadrul unei conferinte de presa, organizata in Taipei, strategia orientata pe trei directii pentru anii care vor urma: cresterea rapida a competitivitatii in toate domeniile de interes, strategia corporate 5C de exploatare a tendintelor pietei si a consumatorilor, precum si strategia de executie DEEP, pentru a deveni unul dintre brandurile aflate in topul preferintelor consumatorilor.

"Rapoartele BenQ arata rezultate excelente. Ultimii 3 ani au reprezentat o perioada de crestere semnificativa atat din punct de vedere financiar cat si din punctul de vedere al recunoasterii brandului, precum si castigarea a peste 58 de premii internationale de design", a declarat K.Y. Lee, BenQ Chairman & CEO. "Ne vom pastra energia si creativitatea care definesc trei ani de munca asidua concentrata pe oferirea de produse inovatoare care indeplinesc promisiunea brandului BenQ - Distractia conteaza (Enjoyment Matters)."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related