O altfel de reclamă la cosmetice

O altfel de reclamă la cosmetice

În primul rând, protagonistei nu i se vede fața. Apoi, este olimpică la scrimă. Cei de la Mother s-au gândit să facă un pas în lateral vizavi de trendurile obișnuite ale reclamelor la cosmetice. Așa că au ales-o pe Monica Aksamit să se dueleze cu un inamic invizibil în spotul pentru No7 (brand deținut de Boots/Walgreens), regizat de Juan Cabral. La final, ea spune așa: "Make up doesn't make me better. Or does it?". Ideea reclamei este aceea că machiajul nu are rolul ultim de a fi văzut de ceilalți.

”Este o premieră pentru noi, să facem o reclamă în care nu se vede fața protagonistei”, spune Kristof Neirynck, vicepreședintele companiei, potrivit Creativity-online. ”Dar este mai important să promovăm adevăratul rol al mchiajului în viața femeilor: puterea și energia femeilor când simt că își pot controla frumusețea”.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related