[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

Numai în România se putea întâmpla. Zicem atât de des lucrul ăsta, încât România a devenit definiția pentru orice lucru defect. În publicitate, la fel. Când vorbim de clienți neînțelegători, bugete mici, stereotipii, branduri temătoare: chestie românească. Dar și când vorbim de curaj și creativitate cu resurse puține. Așa că am vrut să vedem cum e publicitatea prin alte părți. Cum s-a schimbat industria în afara granițelor, ce se aseamănă, ce diferă, ce putem învăța de la ceilalți.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Related