Foss a lansat cosmeticele Boots la BeauTea Party

Foss Advertising a organizat, pentru Sensiblu, evenimentul de lansare a cosmeticelor marca Boots, apartinand companiei Boots Retail International. Petrecerea a fost "ambalata" cu multa eleganta, dupa reteta unui veritabil 5 o'clock tea. Cele 5 "sortimente" - No 7, Botanics, Mediterranean, Natural Collection, Toni & Guy - au fost servite in atmosfera somptuoasa a Sufrageriei Regale a Muzeului National de Arta. "Ceaiul" a fost completat in mod fericit cu muzica grupului Arpeggionne si cu o extraordinara reprezentatie de pantomima a actorilor Dan Puric si Carmen Ungureanu.

"Am dorit sa exemplificam, intr-o atmosfera cat mai "britanica", principiul ce sta la baza produselor cosmetice marca Boots: starea de bine, atat in exterior, cat si in plan interior" a declarat Doris Stroiescu, Boots Brand Manager. "Am incercat sa construim o atmosfera in care sa imbinam ideea de feel good cu cea de traditie si rafinament tipic englezesc" a adaugat Simona Ionescu, Account Manager Foss Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related