Patrick André de Hillerin, despre noul Obiectiv: Într-un fel, încercăm să facem ce am făcut acum ani buni cu Cațavencii

Patrick André de Hillerin, despre noul Obiectiv: Într-un fel, încercăm să facem ce am făcut acum ani buni cu Cațavencii

În primul rând, nu e rebranding, e "rebirth", ne corecteaza Patrick André de Hillerin atunci când îl întrebăm cum și de ce au decis să schimbe complet ziarul Obiectiv din Tulcea. Mai nou, se va distribui gratuit și va pune accent pe nevoia comunității tulcene de a fi informată repede și bine. Patrick are o echipă în fața căreia astăzi se înclină, deși, ne mărturisește, la început, nu a fost foarte încrezător că are de ce să o facă.

În Tulcea mai există un cotidian local, care practică exact genul de presă “locală” pe care îl detest. Mai avem un radio și o televiziune. Probabil, la un moment dat, deși nimeni nu a discutat despre asta, profesioniștii se vor strânge sub aceeași pălărie, iar ceilalți vor muri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related