Communication ON a gestionat comunicarea Bucharest Street Food Carnival, cel mai mare eveniment de street food din Europa de Est

Communication ON a gestionat comunicarea Bucharest Street Food Carnival, cel mai mare eveniment de street food din Europa de Est

Agenția de comunicare și branding Communication On, în colaborare cu echipa de comunicare a lui Adrian Hădean, își adaugă în portofoliu și strategia de promovare a Bucharest Food Festival – Gourmet Edition și Bucharest Street Food Carnival – cel mai mare eveniment de street food din Europa de Est. Ambele evenimente, aflate la cea de-a doua ediție, se regăsesc sub umbrela Gourmet Entertainment – organizatori ai unora dintre cele mai de amploare evenimente culinare din România.

 

Echipa Comm’ON a dezvoltat conceptul “The Carnival” pentru a oferi Bucureștiului un mixt de energie, culoare, artă stradală, muzică și mâncare într-un cadru inedit. Agenția a conturat strategia macro de comunicare și a gestionat implementarea ei pe toate canalele de interes ale publicului țintă - mass media, social media, media neconvențională – fără a neglija zona de guerrila marketing.

 

Ediția de anul acesta a festivalului Bucharest Street Food Carnival a cumulat peste 100.000 de participanți, dar și aproape 100 de vendori de mâncare și băuturi – un record al participării la un eveniment gastronomic românesc. Peste 9.000 de vizualizări au fost generate în presa online, iar evenimentul a fost preluat în peste 35 de buletine de știri și reportaje atingând o audiență estimată cumulată pe toate intervalele orare și pe toate posturile TV de 18 milioane telespectatori. Pe platformelele sociale, evenimentul a atins peste 4 milioane de impresii. Carnavalul a fost topul subiectelor de interes pentru presa offline și online, pe toată perioada desfășurării acestuia și în săptămâna premergătoare.

 

"Ne bucurăm să avem alături niște parteneri care ne înțeleg nevoile de comunicare, ne acceptă provocările și sunt implicați sută la sută în gestionarea comunicării. Cele două echipe au dat dovadă de imaginație în orice condiții, fie un colț de birou sau un colț de iarbă, de flexibilitate și o capacitate excelentă de a se adapta imediat la schimbările unui eveniment de o asemenea amploare. Am apreciat gândirea strategică pe care au avut-o, atenția în implementarea fiecărui detaliu, dar mai ales transparența de care au dat dovadă în toate demersurile. Toate aceste aspecte s-au văzut pe deplin în rezultatele obținute.", declară Florin Itu (organizator Bucharest Street Food Festival).

 

"Una dintre marile provocări ale acestui proiect a fost gestionarea unui număr atât de mare de evenimente sub umbrela unui singur concept. The Carnival a reunit peste zece evenimente unice în cadrul său, de la Food Truck Show și Food Truck Festival, până la zonele de mâncare (Gourmet Square, Dessert Island, Burger Arena etc.), concertele live și spectacolele de artă stradală (Dario Rossi, N.O.H.A. etc.). A fost cu siguranță nevoie de o mobilizare colectivă, însă atât pasiunea noastră pentru comunicare, cât și cea pentru mâncare bună ne-au ajutat să ne menținem permanent motivate", explică Laura Opriș (Managing Partner Communication On).

 

"Dincolo de milioanele de impresii, audiențe, reach și alte cifre, este important să vorbim și de evaluarea personală a proiectelor, pe care fiecare om de comunicare o face cu el însuși. Eu îmi aduc aminte mândria pe care am simțit-o uitându-mă de sus, dintr-o macara, la zecile de mii de oameni care stăteau liniștiți și-și savurau mâncarea pe iarbă - o Românie ca un Făt Frumos, care a crescut din punct de vedere al deschiderii publicului față de streetfood în câțiva ani cât alte țări în câțiva zeci. Dacă după toată nebunia, după zile întregi în care tonomatul de soluții a fost mereu “ON”, rămâne bucuria de a fi fost parte dintr-un asemenea proiect, înseamnă că a ieșit așa cum trebuie și că o să ne amintim de festival ceva de ani de acum, când vom sta la un pork’n’pită. Și nu doar noi, sute de alți oameni", spune Cristiana Andrei (Chief BuzzMaker Adi Hădean Projects).

 

THE CARNIVAL a avut loc între 7 și 10 septembrie la Romexpo, însă atmosfera de Carnaval a luat cu asalt Bucureștiul încă de pe data de 5 septembrie, când a avut loc cea mai mare paradă a food truck-urilor din România și prima de acest fel din capitală – Food Truck Show by Food Truck Society.

Communication ON sau Comm’ON, cum îi spun prietenii, este o agenție de branding și comunicare cu sedii atât în Cluj, cât și în București, ce activează pe piață de peste patru ani. În portofoliul acesteia se regăsesc clienți din domenii diverse, precum Pharma, Medical, Beauty, FMCG, Retail, Automotive, Muzică & Entertainment, Manufacturing și multe altele, dar și numeroși clienți pentru care realizează servicii de Personal Branding, printre care îi amintim pe Chef Adrian Hădean, Genoveva Hossu și Camelia Șucu.

Gourmet Entertainment este o companie fondată în anul 2015, de către o echipă entuziastă de tineri antreprenori având o experiență de peste 15 ani în live entertainment, organizarea de evenimente la scară înaltă, marketing, advertising și dezvoltare Horeca de nivel premium. Compania a fost fondată cu misiunea de a oferi publicului din România posibilitatea de a experimenta evenimente gastronomice de excepție, realizate la standarde internaționale. În anul 2016, cele trei evenimente principale realizate de aceștia (Bucharest Gourmet Festival, Bucharest Street Food Festival și Food Truck Festival On Tour) au adunat un total de peste 150.000 de vizitatori unici.

Brandul Gourmet Entertainment cuprinde sub umbrela sa unele dintre cele mai de amploare evenimente culinare din România: Bucharest Food Festival – Gourmet Edition, Food Truck Festival On Tour, Culinaria Street Food Market, Gintoneria – The Gin & Tonic Festival și Bucharest Street Food Festival.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related