Academia de Vânzări, prima școală integrată de vânzări din România se pregătește de start

Academia de Vânzări, prima școală integrată de vânzări din România se pregătește de start

Academia de Vânzări revine si anul acesta cu o varietate de cursuri ce îmbină dezvoltarea personală cu experiența profesioniștilor din diferite industrii.

Proiectul se va desfășura pe o perioadă de 3 săptămâni, incepand cu data de 16 mai, pana pe 30 mai, în cadrul Academiei de Studii Economice din București. Participarea la aceste cursuri îi va aduce pe cei inscrisi mai aproape de experiența profesioniștilor.

Academia de Vânzări propune un nou format educațional axat pe zona vânzărilor, aducând în fața cursanților profesioniști cu o experiență validată de vânzări din 8 industrii diferite. Programa conține pe lângă această oportunitate de a interacționa cu oameni de success și sesiuni de dezvoltare personală.

La aceasta ediție vor fi prezenti experți din diferite industrii precum: Răzvan Vasile – Director Comercial Alexandrion Grup, Bogdan Georgescu – Founder People Point, Radu Lupu – Director Marketing Global Records România, Ciprian Lerca – Sales Specialist, Florin Grosu – IT Entrepreneur, Adela Angheluță – Sales Expert Pharma, Carmen Pavel – Marketing Director Beiersdorf și Cristian Gheorghe – Country Sales Manager SEG Team.

 

În cele peste 30 de ore de training-uri și workshop-uri, participanții pot să își îmbunătățească abilitățile specifice de vânzări (cold calling, customer experience, b2b, b2c, role-playing), dar si de expresivitate a vorbirii, de comunicare verbală și nonverbală.

Academia de Vânzări este un program anual dedicat persoanelor care vor să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și vânzări, studenților și tinerilor din companii.

 

Partener Principal – Academia de Studii Economice

Gold Sponsors – Young Leaders Club, Sports Business Academy, OVE România, Marketer

Club, Aqua Carpatica și Domeniile Samburesti.

Partener Tehnic – Team Coding România



Subiecte

Sectiune



Related