Technovation Challenge Romania 2018 by UPC, cea mai mare competiție de programare dedicată fetelor, se apropie de finala fazei naționale

Technovation Challenge Romania 2018 by UPC, cea mai mare competiție de programare dedicată fetelor, se apropie de finala fazei naționale

Tinerele românce sunt gata să dovedească tuturor că viitorul țării noastre poate fi schimbat prin intermediul tehnologiei. Cea de-a doua ediție a competiției de programare pentru fete, Technovation Challenge Romania by UPC, este aproape de faza finalei naționale, Regional Pitch, care va avea loc sâmbătă, 19 mai 2018.  La competiția adusă în România de Adfaber, Ambasador Național al proiectului, și sponsorizată integral de UPC, s-au înscris 350 fete, iar domeniile pe care le-au ales sunt din cele mai diverse. Cele mai bune 10 echipe sunt invitate la București să-și prezinte proiectele live în fața juraților.

„Suntem foarte fericiți să putem susține acest proiect în România. Sunt foarte multe fete care vor să se pregătească pentru viitor, care caută să dobândească aptitudini reale, mai mult decât necesare în vremurile pe care le trăim. Prin Technovation, cu ajutorul unui mentor, participantele nu câștigă doar cunoștințe despre tehnologie, programare, ci și despre antreprenoriat”, a spus Alin Chiriac, Founder și CEO Adfaber.

 

 

Ce au avut de făcut fetele care s-au înscris la Technovation Challenge Romania by UPC?

Ca în fiecare an, Technovation a provocat elevele între 10 şi 18 ani să îşi dezvolte propriul business plan şi o aplicaţie de mobil care să se adreseze unei probleme din comunitatea lor, prin lucrul în echipă. În funcție de cât de departe ajung în competiție, fetele pot participa, în echipă, la Semifinala Internațională care are loc chiar în celebrul Silicon Valley din San Francisco, California.

  

„Anul acesta am avut companii care au înțeles importanța proiectului nostru și ne-au sprijinit foarte mult. UPC este sponsorul național al întregii competiții, iar Banca Transilvania susține o echipă al cărei proiect își propune să diminueze risipa de alimente. Vreau să le mulțumesc foarte mult pentru implicare, fără ei nu am fi reușit să ajungem la această dimensiune a evenimentului”, a spus Cristina Piele, managerul programului în România. 

 

Din 2010, au participat peste 10.000 fete din peste 78 ţări la competiția internațională. În România, la prima ediție desfășurată anul trecut, au participat 465 de tinere românce care s-au întrecut în a rezolva problemele comunității. Trei echipe au avut apoi oportunitatea să reprezinte România în Semifinala Internațională.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related