Articole care fac referire la Beiersdorf
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Beiersdorf
Revista Biz lansează Biz Germania, un nou număr de colecție Biz World, cel mai amplu proiect editorial românesc
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
Beiersdorf România împreună cu SOS Satele Copiilor se dedică luptei împotriva izolării sociale în rândul tinerilor
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
Fiecare femeie are un erou: NIVEA și Highlight PR celebrează legătura specială dintre mamă și fiică în cadrul campaniei SPOTlight – powered by Luminous630®
[A fost odată în digital] Miruna Macsoda: Initial, digitalul nu a fost parte din publicitate propriu-zis. Era o sub-breasla de fosti programatori din tech pasionati de web-design in combinatie cu oameni cu idei si project manageri
Delia Corniciuc este noul Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi răcoritoare al PepsiCo, în regiunea Balcanilor de Est
[Marketer Profile] Andreea Marincescu: Imi place sa merg in magazine, sa particip la focus grupuri, si imi reprosez in continuare ca nu fac asta destul de des
[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama
[Tineri marketeri] Claudia Pop (Beiersdorf): Mi-am dorit sa stiu tot ce sta in spatele unui brand puternic si am descoperit lucruri care, cred eu, de cealalta parte a baricadei nu se vad
Pastel intra in al zecelea an de activitate cu o echipa integrata sub viziunea si managementul Danei Nae Popa
Carmen Manea-Tanasie, OneSelf Marketing: Cred cu tarie ca, daca omul care este in „capul” unei afaceri este bine el cu el si cu lumea in care traieste, atunci si afacerea este o reusita
[INSIDER | Business-ul POSSIBLE in 2015] Stefan Iarca: Odata cu explozia smartphone-urilor in Romania, jocurile pe telefon devin prima tinta pe care industria trebuie sa o ia in vizor
[INSIDER | Business-ul FCB in 2015] Bogdan Santea: Nu cred in conturi mici, cred in conturi care inca nu si-au atins potentialul maxim pentru un anumit serviciu pe care il putem livra la un moment dat
[INSIDER | Business-ul Atelier Sapte in 2015] Andreea Beekman: Piata de creatie evolueaza inevitabil, de la an la an, catre BTL











































