Personal branding, un nou curs în portofoliul agenției Creative Business Management

Personal branding, un nou curs în portofoliul agenției Creative Business Management

Brandul personal a devenit una dintre preocupările importante ale celor care își construiesc o imagine publică. Într-o lume a viralizării informației, brandul personal capătă o tot mai mare anvergură atâta timp cât el poate fi construit în social media și poate fi monetizat prin contracte de imagine sau în scopul creșterii altor brand-uri.

 

Trăim într-o lume în care percepția contează, în care imaginea unui om poate fi construită prin filtre și mesaje atent distribuite. Această lume ne oferă oportunitatea de a ne promova cu toate calitățile de care dispunem și a ne construi atent, viitorul. Cursul de branding personal răspunde acestor nevoi, pe care agenția noastră le înțelege și vrea să le educe în interesul unei generații de viitori influenceri de calitate”, a spus Bianca Preda, business manager în cadrul Creative Business Management, agenția care deține  platforma de training Cursuri-creative.ro.

 

Cursul de personal branding se adresează persoanelor care doresc să aibă o imagine publică relevantă, în concordanță cu activitatea pe care o desfășoară. Este un curs interactiv, la care pot participa inclusiv consultanți în comunicare interesați să crească brand awareness-ul clienților prin tehnici noi, documentate sociologic. Cursul este o resursă de informații interesante și pentru cei care vor să își construiască o carieră de lungă durată ca influenceri în diverse domenii de activitate. Exercițiile și jocurile de rol folosite de trainer sunt menite să facă din acest curs o experiență utilă, dar în același timp relaxantă pentru toți participanții.

Robert Similea este de profesie sociolog și, după o carieră în marketing și comunicare politică, s-a specializat în branding personal. De peste 10 ani este consultant în afaceri, implicându-se în mai multe proiecte de transformare organizațională. Robert a îmbinat teoriile sociologice și pe cele de comunicare cu noile forme de comunicare digitală și a lansat SPI.ON - Scorul Puterii de Influență Online – primul instrument de măsurare a influenței pe baza nivelului de reputație. Experiența dobândită de-a lungul anilor de practică și cercetare este transpusă de trainer în 8 ore de curs atent construite pentru a răspunde celor mai multe întrebări despre cum se poate construi un brand personal.

Veniturile unui jucător de tenis sunt câștigate în proporție de 20% pe teren și de 80% în afara lui, ale unui fotbalist în proporție de 60% pe teren și 40% în afară. Cred că aceste date ar trebui să ne ducă la întrebarea logică: câtă valoare poate aduce în viața mea un brand personal influent? Crezul meu este că România are nevoie de modele de competitivitate localizate, adaptate la specificul regional, iar acest curs oferă un model în această direcție”, spune Robert Similea, trainerul cursului de Personal branding.

 

Următoarea sesiune a cursului va avea loc pe data 18 august, iar costul de participare este de 400 de lei + TVA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related