Hueman Advertising duce Casa Rusu în topul brandurilor de bricolaj din țară

Hueman Advertising duce Casa Rusu în topul brandurilor de bricolaj din țară

Un​ brand românesc de mobilă și-a croit drumul printre greii internaționali ai domeniului spre topul celor mai vizibile branduri de pe Facebook, în categoria sa, cu o comunitate impresionantă și un număr mare de fani activi. E vorba despre Casa Rusu, compania pe care o regăsim în fiecare lună în aceste topuri și a cărei strategie și implementare este realizată de Hueman Advertising.

Casa​ Rusu este o poveste începută acum peste 20 de ani, din dorința de a oferi oamenilor mobilier de calitate la prețuri accesibile, realizat în România. Firul narativ continuă, iar astăzi brandul are aproape 20 de magazine în întreaga țară și o comunitate bine închegată de fani care crede și duce mai departe valorile brandului. Prin valori ne referim, în mod special, la apropierea față de oameni, fapt care a fost imboldul principal pentru construirea rețelei naționale de magazine, începând cu anul 2009.

Iar​ aici apare legătura dintre valorile de brand și Social Media și modul în care acestea au contribuit la creșterea notorietății Casa Rusu. Mai exact, comunitatea online Casa Rusu a luat naștere și s-a dezvoltat prin intermediul interacțiunii directe cu fanii paginii, a concursurilor dedicate și a ofertelor promoționale.

 

Nu​ este ușor să îți croiești drumul printre giganții din acest domeniu și să ajungi în top. Ne doream să creștem organic o comunitate autentică, dar și traficul de pe site. Așa că, pentru început, am cercetat atent piața, am pregătit planul de comunicare, iar apoi am pus la bătaie cele mai bune idei ale echipei de Social Media și am realizat o strategie completă. Rezultatele nu au întârziat să apară: acum, la mai bine de doi ani de la începutul colaborării, numărul fanilor s-a dublat, la fel și traficul pe site, iar relația pe care o avem cu fanii este una deschisă și prietenoasă. Ei știu că pot oricând să primească răspunsuri la orice întrebare, sau sfatul de care au nevoie.

Casa​ Rusu e un brand care are oferte și promoții noi în mod constant, iar acest lucru a fost un avantaj pe care l-am folosit în comunicare. Asta pentru că Social Media e unul din mediile perfecte pentru a comunica asta. Astfel, am transpus diversele inițiative ale brandului prin concursuri, postări cu caracter informativ și interacțiuni. Și a funcționat! În aproximativ un an, traficul pe site-ul Casa Rusu s-a dublat datorită activităților din Social Media, iar numărul fanilor a ținut pasul rapid al creșterii.

Povesteam​ mai devreme despre valorile Casa Rusu și cum apropierea față de oameni și interacțiunea cu ei a fost unul din obiectivele principale ale strategiei de comunicare. Una dintre soluții a fost organizarea concursurilor interactive, prin intermediul cărora să răsplătim comunitatea de fani deja existentă, să o aducem mai aproape și să o fidelizăm pe cea nouă. Ocazii am găsit mereu: de Crăciun, Dragobete, Paști sau începutul anului școlar, iar numărul participanților ne-a depășit așteptările: peste 50.000 de participanți.

 

De​ la un brand aproape inactiv pe rețelele sociale, Casa Rusu este azi un brand de top în categoria sa. Cifrele, statisticile și numărul oamenilor care apreciază brandul continuă să crească, așadar putem spune că povestea Casa Rusu pare să înceapă noi capitole.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related