Haine fără prejudecăți la etajul 1 și jumătate

Haine fără prejudecăți la etajul 1 și jumătate

La etajul 7 și jumătatea e mintea lui John Malkovich. La etajul unu și jumătate al magazinului Stockmann din Finlanda este o zonă liberă de gen. Numită sugestiv One Way, zona de cumpărături neutră se află fix între etajul pentru femei și cel pentru bărbați și are branduri ca Acne Studios, Calvin Klein, Marimekko, Kenzo și Burberry, cu colecții unisex. 

Prin această inițiativă, gândită de TBWA/Helsinki, Stockmann vrea să pornească o conversație vizavi de limite tradiționale și modă. Este același brand care de Ziua Internațională a Femeii și-a schimbat numele în Stockwomann.

”Credem că departamentele pentru bărbați și femei ar trebui să funcționeze ca repere de orientare în funcție de care să îți găsești hainele care se potrivesc formei și stilului tău și nu ca reguli care trebuie urmate”, spune Anna Salmi, CCO Stockmann.

Tot la capitolul haine versus prejudecăți, punem pe listă și campania făcută de Planet Propaganda pentru Duluth Trading Company:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related