Pregătiți de adevăr? #ȘiFemeileFacCaca

Pregătiți de adevăr? #ȘiFemeileFacCaca

Cine are copii știe că, până pe la 5-6 ani, cuvântul lor preferat e "caca". Știu asta și cei care nu au copii, pentru că acest cuvânt preferat este folosit mai ales în spații publice, magazine, sala de așteptare de la doctor, autobuz, etc, la volum maxim și pe modul repetat. Degeaba le spui micuților indivizi că e o chestie naturală, că toate ființele fac caca, de la albine la prințese și supereroi, că nu e nimic extraordinar în a țipa "caca", cuvântul rămâne preferat și folosit cu orice ocazie publică. Pentru că e amuzant. Nu cuvântul, ci reacțiile oamenilor mari vizavi de el. Copiii observă asta și îl folosesc ca într-un experiment. Ia să vedem, cât de ridicoli pot fi adulții? Caca caca caca caca. 

Ei, și acum ajungem la publicitate și reacțiile de adulți rușinoși în legătură cu lucrurile firești, mai ales când acestea aparțin femeilor. Cu sângele lor care e roșu (brrr), cu părul de la subțioară (brrr), cu faptul că fac caca!

Poo-Pourri, însă, a avut o abordare diferită cu campania "Girls Don’t Poop", despre care am scris și noi aici și aici. Iar acum, după 5 ani de călcat pe tabuuri și pudibonderii cu umor, brandul simte că oamenii sunt pregătiți pentru acest adevăr: #GirlsDoPoop.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related