Descoperire importanta in publicitate: Sangele e rosu si e normal

Descoperire importanta in publicitate: Sangele e rosu si e normal

Dupa ce ieri am aflat vestea ca barbatii pot spala haine si, apoi, am citit tot felul de lucruri care nu sunt deloc firesti, dar care par asa unora, azi avem inca o descoperire importanta. Uite ca oamenii din publicitate si-au adunat tot curajul pe care l-au gasit sa spuna hotarat ca sangele este normal.

Dam totusi ironia la o parte, pentru a spune ca astfel de descoperiri ale normalitatii sunt importante si necesare. In lipsa lor, iata, reperele firescului sunt mult deteriorate inca, in 2017. 

Initiativa vine de la Bodyform si Libresse care, cu ajutorul AMV BBDO si Daniel Wolfe, incearca sa treaca de tabu-uri si prejudecati prin campania #Bloodnormal. Lichidul albastru din reclame a fost inlocuit cu unul rosu, pentru ca asa este si sangele, iar femeile sunt oameni cu menstruatie:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related