Cum să cenzurezi un spot cu talent

Cum să cenzurezi un spot cu talent

O reclamă Volkswagen, făcută de DDB Sydney pentru Amarok V6 a fost interzisă în Australia, cauzând dezbateri despre reguli și etică și în afara continentului. Spotul a fost interzis pentru că promovează condusul periculos. Clientul și agenția au dezbătut, au lucrat, au schimbat, au tăiat și au re-lansat reclama. 

Campania 'Too Powerful for TV' este o parodie la adresa încercărilor de promovare din categorie, care vor să arate puterea mașinilor, în ciuda regulilor stricte ale publicității pe acest segment. 

Ocazie cu care Nick Reid, national marketing manager Volkswagen, câștigă primul loc în topul neoficial al declarațiilor de presă. Pentru că oamenii de marketing care îl citează pe Spiderman sunt o specie rară:

Am înțeles că o mare putere vine cu o mare responsabilitate și sperăm că versiunea cenzurată să îndeplinească toate cerințele

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related