Poate de specia asta, pe cale de dispariție, chiar ne va păsa

Poate de specia asta, pe cale de dispariție, chiar ne va păsa

Nu prea ne pasă de păianjeni, moluște, arbori sau alte specii care dispar. Chiar logo-ul WWF demonstrează asta. Salvăm animalele drăguțe și pufoase, ele sunt cele care atrag atenția noastră limitată. Dar cu specia asta care nu mănâncă bambus, nu are blană și mai aduce și tot felul de stricăciuni, ce ne facem?

2012 Agency și WWF Polonia au schimbat planul de perspectivă în campania care marchează Summitul Climate Change COP24. Panda-ul din logo-ul iconic al organizației a fost înlocuit cu fețele politicienilor, jurnaliștilor, activiștilor și celebrităților, poate așa oamenii se vor opri un pic. Sau poate măcar în fața acestui mesaj: Noi suntem specia pe cale de dispariție. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related