WWF ”da natura mai tare” in 18 tari europene, printr-o campanie gandita de ThinkDigital Romania

WWF ”da natura mai tare” in 18 tari europene, printr-o campanie gandita de ThinkDigital Romania

ThinkDigital Romania si WWF lanseaza o „simfonie digitala” cu sunete din natura, o data cu o actiune menita sa atraga atentia guvernelor din 18 tari europene asupra modificarilor legislative care ar putea impacta negativ mediul.

Campania are ca scop atragerea atentiei asupra faptului ca, la finalul acestui an, Comisia Europeana si Consiliul Ministrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a Directivelor Natura 2000.

 

"Credem ca o revizuire a Directivelor va face legile mediului mai permisive. Natura va fi supusa mai multor abuzuri", spun oficialii WWF.

 

Ce presupune campania

In Romania, nu trebuie decat sa intrati pe wwf.ro, sectiunea ”danaturamaitare” si, cu ajutorul aplicatiei, sa creati propriul sunet cu elemente din natura. Acelasi lucru se intampla pe toate paginile WWF din Europa.
Pagina campaniei internationale este aici.

Cu cat mai multe sunete, cu atat mai multe sanse ca mesajul sa se faca auzit. Si asta pentru ca sunetul, impreuna cu mesajul tau, vor fi trimise Ministrului de Mediu ce reprezinta la Bruxelles fiecare tara in parte.

 

"Nu e un task usor, din postura de comunicator, sa atingi spiritul civic si sa generezi emotie online, in probleme de mediu, fara sa ai o abordare negativa. Aceasta a fost una dintre provocarile campaniei: sa facem oamenii sa se implice, desi transmitem un mesaj pozitiv. Suntem bucurosi ca WWF a ales o idee „Made in Romania” si ca avem sansa sa lucram la o campanie frumoasa, care poate avea un impact pozitiv real si palpabil", spune Gabriela Bartic (director de creatie si strategie la ThinkDigital Romania).

 

Diana Cosmoiu, Specialist regional in politici publice in cadrul WWF-Romania afirma: "Atat in privinta dezvoltarii economice cat si a conservarii naturii, Romania are avantajul lectiilor invatate de tarile din vestul Europei. O dezvoltare care nu tine cont de limitele ecosistemelor lasa in urma un mediu antropizat care nu este deloc benefic societatii pe termen mediu si lung. Este binecunoscut faptul ca mentinerea ecosistemelor naturale sanatoase aduce nenumarate beneficii nu doar de mediu, ci si economice sau sociale. Daca dorim sa pastram ultimele colturi de natura salbatica din Europa si beneficiile acestora, avem nevoie de o buna informare si implicare civica pentru influentarea deciziilor politice in favoarea omului si naturii".

 

Ideea campaniei

Alaturi de alte 4 companii de digital media din Europa, ThinkDigital Romania si-a prezentat in luna ianuarie viziunea pentru aceasta campanie.

Biroul de la Bruxelles al WWF a decis atunci sa dea castig de cauza conceptului "Turn up the volume of nature", una dinre propunerile gandite de echipa ThinkDigital din Romania.

Pe langa aplicatia de pe wwf.ro, pentru o constientizare cat mai buna asupra importantei deciziilor de la Buxelles, ThinkDigital a creat si un spot video, produs de Block Buster Media si regizat de Bogdan Albu, care ne aminteste cat de multa nevoie are omul de natura.

 

Scopurile campaniei:

  • Directivele Natura 2000 sa nu fie modificate
  • Imbunatatirea implementarii acestora, astfel incat presiunile asupra biodiversitatii sa fie reduse
  • Luarea de masuri concrete pentru a proteja si reface capitalul natural
  • Cetatenii europeni sa puna presiune pe mediul politic astfel incat vocea lor sa nu mai fie ignorata

Aceasta este a doua colaborare intre ThinkDigital Romania si WWF Romania din 2016. Aplicatia ”Iubeste” a fost lansata pe 14 februarie, de Ziua Indragostitilor. Campania combina nevoia oamenilor de a oferi afectiune celor dragi cu instinctul de a proteja mediul inconjurator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related