O nouă tradiție de Crăciun? Pe 26 decembrie, Coca-Cola îți oferă filmul Love Actually fără pauze publicitare

O nouă tradiție de Crăciun? Pe 26 decembrie, Coca-Cola îți oferă filmul Love Actually fără pauze publicitare

În fiecare an, în preajma Sărbătorilor de iarnă, pornesc la drum celebrele camioane de Crăciun ale Coca-Cola, iar tu știi că la televizor trebuie să apară, în pauzele publicitare, reclama a cărei coloană sonoră o fredonezi de prin octombrie: Sărbătorile vin, sărbătorile vin... Istoria Coca-Cola e strâns legată de perioada sărbătorilor iar comunicarea brandului din această perioadă are câteva componente emblematice. Așa că n-ar fi exclus ca unul dintre ele să devină și filmul de Crăciun, difuzat fără pauze publicitare, courtesy of Coca-Cola.

Pentru al doilea an consecutiv, brandul le oferă românilor, de Crăciun, o pauză de la publicitate. Miercuri, pe 26 decembrie, de la ora 20.00, filmul difuzat de Antena 1, Love Actually (Pur și simplu dragoste), va putea fi urmărit fără pauze. Acțiunea comediei romantice se petrece la Londra, în preajma Crăciunului, vibe-ul e numai bun pentru o seară liniștită acasă iar tu vei avea două ore neîntrerupte ca să urmărești firul celor 8 povești de dragoste ale protagoniștilor.

Anul trecut, în Ajunul Crăciunului, Coca-Cola a marcat o premieră în istoria media din România: a fost pentru prima oară când un brand a cumpărat toate break-urile de publicitate pentru a le oferi consumatorilor un moment special, de împărtășit cu cei dragi, în confortul propriei case.

Inițiativa are toate ingredientele să se transforme într-un cadou clasic oferit publicului cu ocazia Sărbătorilor: ideea este simplă, de impact și nu se demodează – căci în fiecare an am putea viziona un film diferit. Și-n plus, toți – chiar și cei care iubesc advertising-ul – suntem de acord că uneori pauzele sunt binevenite, mai ales de Sărbători.

Anul acesta, campania Coca-Cola de Crăciun te îndeamnă să #fiituMoșu, așa că, dacă vrei să-i surprinzi pe cei apropiați cu cea mai liniștită seară la un film bun, după întregul iureșal cadourilor, aceasta e ocazia: pe 26 decembrie, a doua zi de Crăciun, adună-i acasă, în fața televizorului, mută pe Antena 1, de la ora 20.00. A, și pregătește popcorn-ul dinainte!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related