Hai să salvăm lumea anul ăsta!

Hai să salvăm lumea anul ăsta!

Chestia e, după câteva săptămâni de vacanță, că a te întoarce la muncă are așa o... senzație și un fel de din ăsta, sentiment, combinate într-un alean și o capacitate redusă de a-ți aduna personalitățile care sforăie prin colțuri interzise și a le îndemna să facă ceva. Dar nu este cazul în ceea ce ne privește. Noi ne-am propus să dăm un impuls drăguț lui 2019, pentru că asta putem face, deci, de ce nu?

Și avem, în acest sens, două campanii frumușele de început de an.

Prima este de la The Economist, care a făcut o pauză de vreo zece ani de la campanii TV și s-a întors acum cu un spot făcut de Proximity Londra care se cheamă Nu înceta niciodată să te întrebi. Vă urăm și noi un an plin de întrebări și cu puține certitudini și chiar dacă urarea nu pare a suna cum ar trebui, vă asigurăm că e de bine:

Și mai avem o campanie ambițioasă de la Wordpress.com care vrea să facă lumea mică. De ce? Pentru că într-o lume foarte mică și problemele sunt mici. Și asta ne dorim cu toții. Probleme cât mai mici, pe care să le putem ignora mai ușor. Reclamele făcute de Interesting Development duc la site-ul www.shrinkify.com, care ne arată un viitor mai bun, dacă avem o lupă să îl privim cum trebuie:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related