Webinar Beans United - HubSpot: alinierea dintre echipele de marketing și vânzări

Webinar Beans United - HubSpot: alinierea dintre echipele de marketing și vânzări

În 15 februarie 2019, de la ora 11:00 EET, Beans United îl are drept invitat special pe STEVE VAUGHAN, Channel Account Manager @ HubSpot, care va fi speaker în cadrul sesiunii de coaching online pentru managerii de marketing sau vânzări din România.

Webinarul gratuit este dedicat managerilor de marketing sau vânzări și se va desfășura sub forma unei sesiuni intensive de coaching alături de un număr mic de participanți. În cadrul acestei sesiuni 100% interactive, speakerul va oferi detalii despre cum să obții o rată de creștere anuală de până la 20% prin conceptul de SMARKETING - alinierea dintre echipele de marketing și vânzări creată prin comunicare directă și asumarea mutuală a unor obiective măsurabile.

Pe parcursul coaching webinarului, participanții vor afla:

  • De ce e nevoie de un nou model pentru a genera new business;
  • Ce este SMarketing-ul și cum poate ajuta companiile;
  • Ce software de marketing sprijină eforturile companiilor;
  • Q&As pe tot parcursul webinarului.

 

De ce SMarketing?

Dacă între departamentele de marketing și vânzări a existat dintotdeauna un conflict nedeclarat, SMarketingul a reușit să pună capăt acestei competiții nocive pentru rezultatele companiilor din lumea întreagă, dovadă fiind statisticile din State of Inbound 2018, care arată că dintre companiile care au o bună aliniere între marketing și vânzări:

  • 85% declară că strategia lor de marketing este eficientă
  • 69% spun că lead-urile livrate sunt de înaltă calitate
  • 65% văd un ROI mai mare datorită inbound marketing-ului
  • 50% vor crește bugetele pentru inbound marketing

Numărul de participanți la coaching webinar gratuit este limitat, astfel că persoanele cu funcție de conducere din departamentele de marketing sau vânzări se pot înscrie completând formularul din pagina dedicată coaching webinarului.

 

 

Cu o experiență de peste cinci ani în cadrul companiei HubSpot, Steve Vaughan ajută companii din lumea întreagă să crească cu ajutorul metodologiei de inbound marketing. Sub îndrumarea se conturează strategii eficiente prin care brandurile ajung să fie vizibile și ușor de găsit online, să convertească lead-urile în clienți și să aibă o mai bună înțelegere asupra rezultatelor, cu un ROI crescut.

 

Fondator al agenției de inbound marketing Beans United, Andreea Moisa dezvoltă noi metode de a atrage și converti lead-urile în clienți fericiți. In 2018, agenția a devenit HubSpot Platinum Partner, cel mai puternic hub de inbound marketing din Europa de Est. Performanța se datorează echipei dedicate, certificărilor obținute și a numărului de clienți fericiți care au fost inițiați în metodologia de inbound marketing cu ajutorul platformei de marketing automation HubSpot.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Beans United

Agentia Beans United a luat nastere din nevoia de a crea un alt fel de marketing, unul care nu este intruziv, nu intrerupe oamenii din activitatea lor ci le ofera o experienta remarcabila in fiecare moment din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related