La multi ani, Facebook, dar nu-i ok

La multi ani, Facebook, dar nu-i ok

Ce repede trece vremea, ce mari ne cresc copiii! Parca ieri era un site micut si timid, de un albastru dubios. Iar azi, iata-l ce mandru intre stele este: mare, miliardar, relevant. Este vorba, desigur, de Facebook, care a implinit 15 ani. Adica, pentru a nu rata metafora cu adolescentul capricios, Facebook nici el nu mai stie ce vrea, dar e in mijlocul atentiei mereu.

Entitati de tot felul s-au inghesuit sa-i ureze la multi ani (dar nu prea multi, totusi) si insanatosire grabnica. Printre ele, mucalitii de la NY Times, care le-au dedicat un video personalizat, asa cum Facebookul are obiceiul sa ne mai surprinda. Dap, a fost o surpriza placuta.

 

Apropo, stiti de "How much is social media worth? Estimating the value of Facebook by paying users to stop using it"? Este un studiu interesant (publicat la finalul anului trecut de patru autori de care nu a auzit nimeni) care a conchis astfel: utilizatorul mediu de Facebook ar fi dispus sa renunte, vreme de un an, sa se mai logheze, daca ar primi intre 1000 si 2000 de dolari. 

La multi ani, Facebook! 
Scapa cine poate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related