Heinz, lovemark-ul lui Ed Sheeran

Heinz, lovemark-ul lui Ed Sheeran

În acel moment, întreaga lume s-a oprit. Se știe că Ed Sheeran poate face o lume întreagă să se miște prin muzica lui, dar acum ne-a arătat că poate s-o oprească. Let’s ketch-up.

Restaurant posh. Candelabre, tablouri, furculițe, multe furculițe. Pian, puțin Chopin, puțin Mozart. Personal impecabil. Mâncare fancy. Totuși, ceva lipsește. Ed scoate din rucsac singurul lucru care îl completează. Muzica se oprește, posh-câinele îl privește. E o sticlă de ketchup Heinz. O dată cu întoarcerea sticlei pentru a-și turna ketchup în farfurie, Ed întoarce întreg universul pe dos. Și toarnă. Și bate în sticlă. Și bate. Dar nimeni nu îl poate opri. Pentru că reclama e ideea lui. Și se împlinește în timp ce o povestește, astfel că la final, când el întreabă (brandul) dacă vrea să-i folosească ideea (trimisă într-un DM pe Instagram), reclama e deja facută. Înseamnă că dacă ești Ed Sheeran, dorințele ți se împlinesc în timp ce ți le pui. Bine, mai înseamnă și 500.000 de vizualizări în 5 zile. Și o sticlă de ketchup în ediție specială ce îți poartă numele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related