Brandurile in masina timpului

Brandurile in masina timpului

S-a inventat masina timpului. E sub forma de aplicatie si te duce in viitor in cateva secunde. Rezultatul se vede pe fata ta, la propriu. Profitand de hype-ul aplicatiei FaceApp, cei de la GreenPeace Russia impreuna cu Isobar Moscova, au proiectat felul in care planeta ar putea fi afectata de incalzirea globala, prin alegerea unor locuri precum orasul St Petersburg, Oceanul Arctic si Lacul Baikal si transpunerea lor in varianta “oldified”. Campania a fost denumita EarthApp.

In contextul triplei amenintari – versiunea noastra mai batrana, incalzirea globala si hackerii rusi care ne fura datele, singura scapare e CalmApp. Adica tot Matthew McConaughey, care a salvat lumea si in Interstellar. Nu-i de mirare ca prima lui replica pe ecran a fost: “Alright, alright, alright.”

De altfel, FaceApp a inspirat branduri multiple.

 

 

 

  

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related