
Articole care fac referire la Arctic


Oxygen devine prima agenție integrată de comunicare din România care își neutralizează amprenta de carbon

Zitec prezintă zece reguli de bune practici de UX în eCommerce de care să ții cont pentru creșterea vânzărilor

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

Divizia de eCommerce a Zitec vizează venituri de 1,5 milioane de euro și creșterea echipei cu 40% pentru 2022

Divizia de Digital Marketing a Zitec a generat venituri de 2,25 milioane de euro în 2021 și devine Google Premier Partner

Live Shopping, Direct-to-Consumer și comerțul conversațional, printre cele mai importante tendințe în e-commerce în 2022

Conferința All Things Facebook & Instagram - află toate noutățile din SoMe Marketing, direct de la experți Meta
![[Marcom 2022] Tereza Tranakas: Viitorul este al contentului si dialogului autentic, relevant. Brand reputation se cladeste acolo](https://media.iqads.ro/2022/01/thumbnail-od-8969-bw-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Tereza Tranakas: Viitorul este al contentului si dialogului autentic, relevant. Brand reputation se cladeste acolo

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

Arctic aduce magia sărbătorilor la SOS Satele Copiilor: mese calde și peste 200 de electrocasnice, oferite cu ocazia Crăciunului

Compania Arctic se implică de urgență și asigură fonduri necesare Spitalului din Găești pentru procurarea de oxigen

Compania Arctic lansează un program de mentorat pentru angajate, ca parte a strategiei de creștere a numărului de femei în funcții de conducere

Arctic, pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Compania Arctic donează Spitalului „Grigore Alexandrescu” produse electrocasnice în valoare de 100.000 de lei

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN
![[Veterani in PR] Irina Manole: Puterea pe care social media a capatat-o in ultimii ani este o sabie cu doua taisuri](https://media.iqads.ro/2021/08/irina-manole-oxygen-communications-director-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Irina Manole: Puterea pe care social media a capatat-o in ultimii ani este o sabie cu doua taisuri

Beko a dezvoltat electrocasnice prietenoase cu mediul, care utilizează deșeuri reciclate, biocompozite și tehnologii de dozare corectă a detergentului, pentru un stil de viață mai sustenabil

Raportul de Sustenabilitate Arçelik 2020: Jumătate din cifra de afaceri provine din vânzarea de produse eficiente din punct de vedere energetic

Arctic a produs mașina de spălat rufe cu numărul UN MILION la fabrica de la Ulmi, prima unitate de producție Industry 4.0 din România

Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

Arçelik, pe locul 13 în topul companiilor care creează un impact pozitiv în societate și asupra mediului

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

Arçelik a fost desemnată, din nou, lider în industrie, în cadrul Indicelui de sustenabilitate Dow Jones
![[2020. Ghid de supravietuire] Tereza Tranakas: Nu as putea trai online, viata reala se desfasoara in offline si acolo imi doresc sa petrec cat mai mult timp](https://media.iqads.ro/2020/11/tereza-tranakas-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Tereza Tranakas: Nu as putea trai online, viata reala se desfasoara in offline si acolo imi doresc sa petrec cat mai mult timp

Cel mai mare târg de carieră din România are loc în mediul online. Ce părere au candidații despre noul proces de recrutare remote
