Tacerea de dupa

Tacerea de dupa

Conducerea sub influenta drogurilor poate fi fatala. NZTA (Agentia de Transport din Noua Zeelanda) a decis sa abordeze subiectul intr-un mod original. Campania Unsaid este prezentata de Ashleigh, o tanara care împărtășește impactul pe care l-a avut asupra familiei sale decesul vărului ei, care se urcase la volan drogat.

Campania este interactiva, Asleigh preluand mesaje de la persoane care au pierdut la randul lor pe cineva drag, din aceeasi cauza. Tonul spoturilor este unul rece, cromatica in alb si negru, Asleigh comunicand mesajele prin intermediul unor cartonase, la un colt de strada. Astfel, fara sa vorbeasca, Ashleigh transmite totul prin expresivitate.

Campania este realiazata de Clemenger BBDO Wellington.

In Romania, conducerea sub influenta substantelor psihoactive se pedepseste cu amenda sau cu inchisoare de la 1 la 5 ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related