Emoția vinde sau nu?

Emoția vinde sau nu?

Vorbeam zilele trecute cu un amic care tocmai a ieșit dintr-o relație și spunea că principalul motiv pentru care a încheiat relația este că ”mi-a vândut un produs mincinos”. În traducere, era vorba că prietena s-a schimbat. Vă dați seamă dramă? Un om se schimbă. În fine, cam aceleași cuvinte mi-au răsunat și mie în minte la finalul spotului.

Încă din titlu îți dai seama că e vorba de o companie de telefonie, așa deci, vând abonamente, cartele, internet și telefoane. Te aștepți într-o oarecare măsură să fie vorba despre așa ceva în spot. Ei bine, timp de două minute această așteptare se pierde deoarece sunt prezentate multe emoții, momente intime de familie, bucurii și drame. Pe parcurs, spotul te duce cu mintea că poate e vorba de folosirea responsabilă a telefonului – nu mai sta tot timpul cu ochii în telefon. Dar.... 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded