Oprește-te. Trage aer în piept și privește în jurul tău. Lucrurile se schimbă

Oprește-te. Trage aer în piept și privește în jurul tău. Lucrurile se schimbă

În lupta cu timpul și cu graba de a ajunge repede dintr-o parte în cealaltă uităm cât de firavi suntem și de câte probleme suntem înconjurați. De fragilitatea umană ne amintim atunci când ne îmbolnăvim noi sau cineva apropiat nouă. Poate e și un sistem de auto-apărare această indiferență, dar parcă secolul acesta al vitezei a dus indiferența la cote care devin distructive.

O astfel de situație este cea legată de Alzheimer. Deși cercetările în domeniu au avansat foarte mult în înțelegerea bolii și încercarea de a găsi un tratament, majoritatea oamenilor o privesc tot ca pe ceva natural la care se va ajunge inevitabil. Știința a demonstrat că de fapt boală nu este ceva natural, inevitabil ci este o boală ce poate fi tratată și există oameni care se luptă să găsească tratament.

Campania lansată de Alzheimer's Research UK, prin vocea lui Samuel L. Jackson,  invită publicul să își schimbe discursul despre această boală, să înceapă să creadă că există o soluție pentru a o stopa. #ShareTheOrange este o campanie care invită la schimbarea discursului și a abordării. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related