[Din spatele camerei] Marcel Kirschbaum: Oamenii tind sa aiba incredere mai mult in imagini decat in informatia scrisa

[Din spatele camerei] Marcel Kirschbaum: Oamenii tind sa aiba incredere mai mult in imagini decat in informatia scrisa

Daca nu ati vazut inca documentarul la care a lucrat Marcel Kirschbaum, Portavoce, ar fi bine s-o faceti. Il mai prindeti inca prin unele cinema-uri si festuri, daca-l cautati pe pagina lui. Marcel e neamt, locuieste in Germania, dar din una in alta a ajuns sa lucreze si la productii romanesti. Are si o casa de productie, accesibila pe kirschbaum-pictures.de, echipa stransa in jurul lui si ceva ani de experienta in spate pe reclame, clipuri si filme, deci un overview asupra industriei vizuale de la nemti ne-o poate oferi cu siguranta. 

“Piata s-a schimbat mult in ultimul deceniu. Sculele sunt mult mai usor de cumparat, preturile pentru filmari au scazut din cauza asta si piata de clipuri s-a marit”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related