Repozitionare la Rexona

Dupa ce a iesit din fabrici si uzine, Rexona alearga. De fapt, tipa din reclama Rexona alearga. Face ocolul unei cladiri pana o observa el, adica tipul.

O poveste simpla, insa nu simplista, care are meritul de a evidentia calitatile deodorantului Rexona. In primul rand ideea ca "nu te lasa la greu" iar in al doilea rand pe planul aspirational: ai incredere in tine, incearca si vei reusi.

Rexona revine cu o campanie care face posibil sa fiu apreciat de prietena mea cand ii ofer un cadou Rexona.

Totusi am observat o chestie. De cand i-am facut acest cadou, a inceput sa alerge in jurul blocului cu un dosar de foi in mana. A dat vreo 3 ture pana a reusit o coleziune frontala cu noul ei vecin. Si au adunat foile impreuna. Acum, sper sa nu ma paraseasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related