Lowe lanseaza Rexona for Teens in Romania si Balcani

Lowe & Partners a castigat in ianuarie 2008 pitch-ul organizat de Unilever pentru lansarea brandului Rexona for Teens, prima gama de deodorante adresate exclusiv adolescentelor. In urma acestei licitatii, la care au mai participat doua agentii importante de pe piata, Lowe gestioneaza platforma de comunicare a produsului in Romania, Bulgaria, Serbia si Macedonia.

"Etapa de cercetare pe care am organizat-o in pregatirea propunerii noastre a jucat un rol esential. La aceasta varsta la care lumea pare a le fi la picioare, tinerii sunt in general refractari la teorii aride si discursuri stereotipe. In schimb, sunt multe subiecte care le intereseaza pe adolescente, legate de frumusete si incredere de sine, pe care nici o ora de dirigentie nu le abordeaza. A facut-o Rexona!", spune Anca Ditu, Account Director Lowe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related