As face orice pentru planeta, dar nu as face asta

As face orice pentru planeta, dar nu as face asta

Fleica. De ce am incepe un articol cu fleica? Pentru ca niste creativi de la Lucky Generals s-au gandit sa tinteasca sus in campania lor pentru lantul de restaurante vegane Frankie & Benny's, si au incercat sa il convinga pe Meat Loaf sa isi schimbe numele de scena in Veg Loaf.

Putini artisti au sansa sa se implineasca si sa confirme peste ani, crezul lor artistic initial. Meat Loaf e unul dintre ei, intrucat, la aproape 30 de ani de la lansarea hitului ”I would do anything for love”, am inteles cu totii semnificatia versului ”but I won't do that”, si anume, artistul va fi de acord sa colaboreze cu lantul Frankie & Benny's, dar nu va accepta schimbarea numelui sau.

Spotul este inspirat din pitch-ul real si prezinta reticenta lui Marvin Lee Aday, pe numele lui real, in fata insistentelor staff-ului sau de imagine.

N-am inteles de ce mesteca artistul, la inceputul spotului, desi, sanse sunt sa fi fost chiar o bucata de carne. Ironic, nu-i asa? 

Ironia insa, consta in faptul ca artistul a aderat, cel putin cu imaginea lui, la trendul vegan, care cultiva grija pentru planeta. In acelasi timp, Meat Loaf a declarat zilele acestea ca nu crede in efectul schimbarilor climatice si a caracterizat-o pe Greta Thunberg ca fiind ”brainwashed”. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related