De-a spionii și fotbaliștii

De-a spionii și fotbaliștii

Cand esti baiat mic vrei sa te faci fotbalist. Cand esti fotbalist, vrei sa joci pentru Manchester City. Si cand esti fotbalist si joci pentru Manchester City, nu-ti ramane decat sa te faci spion in propriul film de actiune. Asa au facut Kevin De Bruyne, Kyle Walker and İlkay Gündoğan, superstarurile echipei britanice, cu ajutorul sponsorului oficial, Nissan.

Cei trei au avut la dispozitie o ora, o croma in spatele lor si noul model Next Generation Nissan Juke. Si-au ales costumele, si-au testat accentele, s-au miscat ca niste agenti in misiune in fata ecranului verde, s-au impartit in buni si rai, si au simulat o urmarire periculoasa cu masina. Intrebati fiind de personajul ”inginer”, omonimul lui Q din James Bond, cum sa se numeasca filmul, ei au raspuns ca merg un pic prea repede ca sa se gandeasca si la asta. Asa ca l-au numit ”Un pic prea repede.”

In final, editorii monteaza materialul sub forma unui teaser, in care masina devine arma secreta prin care lumea va fi salvata. Bun, deci fotbalistii salveaza lumea, spionii fac reclama la masini, dar ce fac jurnalistii? Nu stiu, dar eu ies la un fotbal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related