Agentia Starlink promoveaza imaginea noului sau client Fuchs

Agentia de publicitate Starlink se ocupa de dezvoltarea strategiei de media si de derularea campaniilor clientului sau Fuchs Condimente Ro. Campaniile se vor desfasura pe parcusul intregului an si vor fi promovate pe principalele posturi de televiziune: Pro TV, Acasa TV, TVR 1 si in presa scrisa, in special in revistele lunare dedicate femeilor si ghidurile TV.

Starlink a dezvoltat si realizat totodata conceptul creativ pentru macheta print si POSM dedicat lansarii produsului Let's Dip.

Fuchs Condimente, filiala romana a grupului german Fuchs, lider european pe piata condimentelor, a fost infiintata in Romania in anul 2001, avand ca principal obiect de activitate producerea si distributia la nivel national a condimentelor "de inalta clasa", atat pentru industria alimentara, cat si pentru consumatorul en detail, punand la dispozitia acestora o gama de peste 200 de produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related