Premii în valoare de peste 10.000 de lei la cea de-a VIII-a ediție a UBtalks

Premii în valoare de peste 10.000 de lei la cea de-a VIII-a ediție a UBtalks

Universitatea din București, în parteneriat cu Aqua Carpatica, Crystal Dental Clinic, Decathlon, DIGI RCS&RDS și Kaufland România pun la bătaie, pentru cea de-a VIII-a ediție a competiției UBtalks, premii în valoare de peste 10.000 de lei.

Deadline-ul înscrierii în competiția UBtalks este 8 martie 2020, iar adresa unde studenții, masteranzii și doctoranzii Universității din București pot înscrie proiectele #de10 este [email protected].

La ediția din 2020, Universitatea din București oferă celor mai creative prezentări două locuri la Școala de creativitate, cea mai cool tabără a verii. În plus, proiectele #de10 ale studenților vor fi premiate de Aqua Carpatica, Crystal Dental Clinic, Decathlon, DIGI RCS&RDS și Kaufland România.

Aqua Carpatica oferă 500 de Euro (300 de Euro pentru locul 1, 100 de Euro pentru locul 2, 100 de Euro pentru locul 3) pentru acuratețea discursului.

Crystal Dental Clinic oferă trei periuțe electrice și vouchere de 200 de lei pentru zâmbetele aduse pe buzele participanților (Oral-B Genius 9000 și 200 de lei pentru locul 1, Oral-B PRO 500 Cross Action și 200 de lei pentru locurile 2 și 3), dar și vouchere de 50 de lei pentru fiecare participant la eveniment.

De asemenea, Decathlon România va oferi câștigătorilor o bicicletă Rockrider MTB ST 100 (locul 1), un cort camping 2 seconds fresh&black Quechua (locul 2) și o mască easybreath snorkeling SUBEA și o pereche de labe de înot snorkeling SNK 500 SUBEA (locul 3).

DIGI RCS&RDS va oferi câștigătorilor UBtalks trei smartphone-uri marca Digi R2 și trei abonamente Digi Optim Nelimitat, cu discount 100%, timp de 12 de luni, pentru locurile 1, 2 și 3, iar Kaufland România 3 vouchere de cumpărături în valoare de 1.100 de lei (500 de lei pentru locul 1, 300 de lei pentru locul 2 și 200 de lei pentru locul 3).

Pentru a se înscrie în competiția proiectelor #de10, studenții, masteranzii și doctoranzii Universității din București trebuie doar să propună, în 5-6 rânduri, o temă care să stârnească atât interesul, cât și curiozitatea publicului, pe baza căreia să susțină un discurs cu durata de 10 minute în etapa finală. Studenții, masteranzii și doctoranzii pot aplica individual, dar și în echipe de 2-3 persoane.

Finala evenimentului va avea loc joi, 26 martie 2020, la Hub-ul Google din cadrul Facultății de Matematică și Informatică a Universității din București, iar juriul va fi format din profesori ai UB, manageri și specialiști în comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related