[Brandul universitar] Universitatea din Bucuresti nu vizeaza doar studentii, ci si tinerii cercetatori sau publicul larg, pentru campaniile cu implicare sociala

[Brandul universitar] Universitatea din Bucuresti nu vizeaza doar studentii, ci si tinerii cercetatori sau publicul larg, pentru campaniile cu implicare sociala

Dupa Targu Mures si Iasi, ajungem in Bucuresti cu discutiile despre cum se fac brandurile universitare autohtone. Mircea Sava, seful Departamentului de Comunicare si Relatii Publice al Universitatii din Bucuresti, ne zice cum se face treaba aici.

De comunicare e responsabila echipa de zece specialisti. Ocazional, cand e vorba de campanii mari, cum a fost aniversarea a 150 de ani din 2014, unele servicii sunt externalizate, prin colaborarea cu agentii de PR. Altfel, totul se face in house. 

Dincolo de actiunile de baza, care urmaresc un numar mare de stundenti inscrisi si, mai apoi, implicati in diversele activitati ale Universitatii, se pune accent si pe subiecte de implicare sociala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Related