Despre posibilitățile de finanțare ale proiectelor, la ediția exclusiv online a NO.MAD Talks de pe 17 martie

Despre posibilitățile de finanțare ale proiectelor, la ediția exclusiv online a NO.MAD Talks de pe 17 martie

Marți, pe 17 martie, freelancerii și antreprenorii se întâlnesc, online de această dată, să afle despre posibilitățile de finanțare ale ideilor și proiectelor lor. NO.MAD Talks - episodul 15 se va desfășura ca webinar pe platforma startarium.ro, începând cu ora 18.00, și îi are ca invitați pe Ovidiu Tuduruță, Fondator Packed for Funding, Adina Crețu, Project Manager Startarium și pe Adrian Preda, Fondator MyDesks.ro.

NO.MAD Talks 15 își propune să le ofere antreprenorilor, freelancerilor și tuturor celor interesați soluții de finanțare ale proiectelor lor prin fonduri europene, crowdfunding, pitch sau Start-up Nation. Majoritatea antreprenorilor la început de drum se lovesc de lipsa de resurse cu care să își dezvolte ideile într-un business dar și pentru a investi și a consolida afacerile existente.

La eveniment Adrian Preda, fondator MyDesks.ro, va povesti cum este să ai o afacere care și-a propus să scoată freelancerii din casă.

 

Mentorat de business, incubatoare și consultanță pentru finanțare

Ovidiu Tuduruță este fondator Packed for Funding dar și-a început cariera în domeniul drepturilor omului, fiind implicat în organizații internaționale și colaborând cu instituții europene, pentru a ajuta la definirea politicilor din acest domeniu. De-a lungul timpului, a activat în segmentul de advocacy ca și coordonator al Departamentului Politicilor pentru Tineret din cadrul European Disability Forum, luptând pentru incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități. Actualmente este antreprenor pe piața de consultanță în dezvoltarea afacerilor și conduce cu succes o companie careoferă suport în accesarea fondurilor europene.

Adina Crețu are studii în Social Communication & Public Relations și un EMBA la Maastricht School of Management Romania și experiență în strategie de marketing și comunicare, brand management, PR & BTL – completate de insights și practica de business planning pentru a se lega coerent. Începând cu anul 2018, Adina a devenit Project Manager al Startarium, cea mai complexă platformă pentru startupuri și  antreprenori la început de drum din România. Astfel, își folosește experiența pentru a susține ecosistemul local prin mentorat de business, programe de incubare, acces la instrumente de finanțare și, cel mai important, conținut educațional relevant despre cum poți porni și crește o afacere sustenabilă.

Adrian Preda lucrat aproape 11 ani în domeniul bancar, apoi în energie electrică și consultanță bancară. Dacă pozițiile precedente au presupus multă disciplină și un program fix la birou, acum a trecut spre antreprenoriat bazându-se pe nevoile reale ale freelancerilor, pentru care a și lansat, în octombrie 2019, MyDesks, aplicație care și-a propus să scoată freelancerii din casă și să îi aducă împreună în locuri creative.

 

Eveniment exclusiv online

Pentru participare este necesară rezervarea biletului online pe Eventbook și achitarea unei taxe de 35 lei iar, ulterior plății, participanții vor primi linkul unde pot lua parte la webinar . 

 

Evenimentul este susținut de: Aurelia Vișinescu Wines, Blanc, Impact Hub.
Parteneri media: Europa FM, IQads, Start-up.ro, Ziare.com, Business24, The Institute, Igloo Prwave, Iqool, Zile și Nopți,The Trends, România Pozitivă, Feeder, Munteanu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related