Impetum Group lansează Confidex - Despre încrederea în economie în vremuri de criză, un proiect de anvergură națională care va realiza radiografia efectelor crizei Covid 19 asupra mediului de business

Impetum Group lansează Confidex - Despre încrederea în economie în vremuri de criză, un proiect de anvergură națională care va realiza radiografia efectelor crizei Covid 19 asupra mediului de business

În plină criză sanitară și în debutul unei crize economice ce se anunță severă, Impetum Group, care reunește CITR, ROCA și ROCA X, lansează proiectul Confidex – Despre încrederea în economie în vremuri de criză. Proiectul va radiografia pas cu pas efectele pe care criza coronavirusului le va avea asupra economiei și va pune accent pe elementele care redau încrederea mediului de business în economie. Confidex este invitația lansată de Impetum Group businessului românesc de a folosi criza pentru o reconstrucție strategică și corectă pentru o economie mai solidă în România.

Impetum Group consideră că mediul de business are nevoie de o analiză aprofundată a cauzelor și efectelor crizei, altfel decât le-am înțeles în crizele trecute, în care focusul nostru era pe reacțiile pe care trebuia să le avem imediat. În acest sens, proiectul Confidex - Despre încrederea în economie în vremuri de criză va cuprinde sondaje periodice în rândul  managerilor companiilor românești de toate dimensiunile, dezbateri mediatizate și analize de piață, studii care vor fi ulterior înaintate autorităților și factorilor de decizie, cu scopul de a maximiza șansele mediului de afaceri românesc la o adaptare rapidă și avantajoasă.

 

„Azi avem ocazia unui nou start. Fără compromisuri. Economia e jos, dar nici înainte de criza sanitară nu era bine. Confidex este traducerea convingerii noastre că încrederea în economie trebuie să existe indiferent de vremurile pe care le traversăm. În acest sens am inițiat acest proiect. În prima fază vom începe un jurnal de bord al aceste crize, un jurnal interactiv în care să strângem date, informații, idei, probleme și dileme cu care se confruntă în perioada aceasta business-urile și antreprenorii. Acest lucru ne va ajuta să avem o imagine în timp real a economiei și un dialog deschis cu tot mediul de business pe care să construim ulterior soluții. Răsturnăm șansele și creăm premise pentru transformarea economiei, anterior bolnavă, într-o economie robustă, cu afaceri rezistente la criză”, a declarat Andrei Cionca (CEO Impetum Group).

Conform analiștilor Impetum Group, perioada pe care o traversăm este structurată în trei etape. Etapa de șoc și conștientizare care va dura până la sfârșitul izolării cauzate de criza sanitară, etapa de analiză și înțelegere a impactului crizei, în care se vor trage concluziile și se vor căuta soluții ce va dura probabil până la sfârșitul anului și etapa de adaptare a business-urilor la realitățile economice post criză sanitară, care va începe din 2021.

Prima dintre aceste etape, în care ne aflăm deja, va fi acoperită în cadrul Confidex de o serie de studii și cercetări sociologice periodice care să ne arate nivelul de încredere în economie, percepția asupra direcției economiei, intențiile cu privire la investiții și dezvoltare, dar nu numai.

În cadrul Confidex, Impetum Group invită cercetători, finanțiști din domeniul bancar, specialiști în psihologie, antreprenori și reglementatori care înțeleg însemnătatea percepției și corelează datele soft cu cele hard ca să traseze o hartă actuală și relevantă a economiei.

În a doua etapă a crizei, Impetum Group își propune să analizeze toate datele colectate și să dezvolte un set de metrici care să ne ajute să reconstruim economia românească. La acest moment este luată în calcul inclusiv dezvoltarea unui indicator macroeconomic care să calculeze direcția economiei. Planul este de a identifica o serie de variabile macroeconomice relevante, de a identifica corelațiile cu factori psihologici și de a dezvolta modelul matematic care să rezulte într-un leading indicator pentru economia României.

Astfel, când ajungem în faza a treia a crizei, vom putea face scenarii de reconstrucție, găsi măsuri de refinanțare, noi investiții și linii noi de business adaptate momentului, pentru a construi o economie locală mai robustă.

La baza inițiativei Confidex stă misiunea Impetum Group de a susține antreprenoriatul românesc, prin maximizarea valorii de business în oricare etapă din viața unei companii. Într-o economie fragilă, Impetum Group își propune să devină un hub de resurse care aduce împreună business knowledge, capital și comunitate de manageri și antreprenori dornici să participe activ la consolidarea culturii antreprenoriale din România.

Ca parte a proiectului Confidex, în perioada aprilie - mai, Impetum Group va realiza și o serie de dezbateri pe diferite teme la ordinea zilei în economie, unde alături de Andrei Cionca, CEO Impetum Group, vor participa top lideri de opinie și profesioniști cu expertiză în diferite domenii economice.

Impetum Group s-a format din reunirea brandurilor CITR, liderul pieței de insolvență din România cu 20 de ani de experiență în management de criză, ROCA, prima soluție de consolidare a IMM-urilor românești care au un viitor valid, dar traversează un moment dificil, și ROCA X, un proiect destinat start-up-urilor disruptive din piața de tehnologie. Impetum este grupul românesc care și-a propus să aducă la un loc capital, management și servicii, dedicat misiunii de a maximiza valoarea de business în oricare etapă din viața unei companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related