Prima platformă CSR pentru viitorul industrial al României: ROCA Industry lansează cu succes “Industria Faptelor Bune”, pentru un viitor solid la școala din Sălcioara

Prima platformă CSR pentru viitorul industrial al României: ROCA Industry lansează cu succes “Industria Faptelor Bune”, pentru un viitor solid la școala din Sălcioara

Când un grup de specialiști, susținuți de companii românești, decid să aloce resurse finaciare, materiale made in Romania și o parte din timpul lor, o școală din mediul rural trece printr-o transformare majoră, necesară, într-o vacanță de vară.

ROCA Industry, primul holding industrial de materiale de construcții, a încheiat cu succes primul proiect din «Industria Faptelor Bune» - platformă de proiecte cu impact comunitar real, parte a strategiei de sustenabilitate a grupului.

Companiile ROCA Industry - BICO INDUSTRIES, EVOLOR, ECO EURO DOORS, DIAL și ELECROPLAST s-au implicat, donând 50.000 euro, dar și materiale de construcții produse în fabricile holdingului, pentru transformarea Școlii Gimnaziale Sălcioara, din jud. Ialomița.  Proiectul CSR este inițiat de organizația Narada și susținut de Miso Architects.

Proiectul de transformare a pornit de la premisa că un mediu școlar bazat pe siguranță fizică și emoțională oferă suport copiilor pentru a-și atinge potențialul academic și personal. Apelul pentru modernizarea școlii are la bază o analiză tip diagnoză, realizată de Narada, care arată că 80% dintre elevi manifestă teama de a se exprima, de frica etichetării în colectiv. Mai departe, efectele lipsurilor majore din școli se fac resimțite în piața muncii din toate domeniile de activitate, de la industrie la IT și domenii creative.

“Implicarea în proiectul de transformare al școlii de la Sălcioara se bazează pe parteneriate solide, care ne susțin în a da o voce puternică misiunii de reindustrializare a României. Am pornit cu planuri ancorate în realitate, cu obiective clare și am dezvoltat spații care să răspundă nevoilor de dezvoltare dintr-un mediu educațional stimulativ, care aduce valoare pe termen lung în comunitate. Acum, școala devine un mediu stimulativ în care elevii își pot atinge cu adevărat potențialul. Acești copii pot foarte bine să fie viitorii noștri colegi, în fabrici, în agenții de comunicare și am reușit să aratăm că parteneriatul deschide calea către performanțe,” a declarat Ondina Olariu, Chief Marketing Officer ROCA Industry.

Campania a avut o componentă de comunicare internă, activând echipa extinsă a holdingului, de la management la echipele din fabrici, peste 1500 de persoane care au participat la campanii de donații, activități offline.

Procesul de transformare a fost comunicat și în mediul online, pe canalele social media ale holdingului, companiilor sale, partenerilor proiectului. Reachul organic în social media a depășit 600.000.

Componenta de PR a generat peste 40 de materiale în presa generalistă, de business, de profil CSR și sustenabilitate, sub formă de comunicate de presă și interviuri despre proiect, parte din strategia de sustenabilitate a ROCA Industry. La capitolul earned media, campania a adus o valoare de peste 15.000 euro.

ROCA Industry este primul holdingul industrial de materiale de construcții din România. Acesta deține direct și indirect, un număr de 8 companii, performeri în sectoarele specifice de activitate - BICO Industries, EVOLOR, ECO EURO DOORS, DIAL, ELECTROPLAST, precum și producatorii de fibră de sticlă Terra, Europlas și Iranga, prin intermediul BICO Industries.  

 

Credits:

Client team – ROCA Industry
Ondina Olariu – Chief Marketing Officer
Mădălina Grozea – Marketing Assistant

Agency teamwork - 99 I NNWW  & WOPA

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related