Line Agency România implementează campania #FarfuriiLaDatorie inițiată de Yellow.Menu și Impetum Group pentru personalul medical din Capitală

Line Agency România implementează campania #FarfuriiLaDatorie inițiată de Yellow.Menu și Impetum Group pentru personalul medical din Capitală

Yellow.Menu și Impetum Group și-au unit forțele și au venit în sprijinul celor din prima linie, personalul medical și auxiliar din spitalele greu încercate din Capitală, demarând campania #FarfuriiLaDatorie. Comunicată de Line Agency România, campania #FarfuriiLaDatorie ne îndeamnă pe toți să ne arătăm solidaritatea în aceste zile dificile, pentru că, doar unindu-ne forțele vom fi mai puternici!

Campania #FarfuriiLaDatorie a strâns, în decurs de două săptămâni, 2420 de farfurii donate, care au fost livrate zilnic către personalul medical și auxiliar al Spitalului Matei Balș și al Spitalului Colentina, urmând să își extindă ajutorul și către alte unități medicale și centre aflate în carantină.

Ideea din spatele mesajului principal al campaniei, #FarfuriiLaDatorie, a pornit, pe lângă nevoia imediată de a lua acțiune și de a ajuta, de la faptul că medicii și tot personalul auxiliar din spitale sunt adevărații eroi ai acestor zile, iar noi trebuie să ne unim eforturile pentru a-i sprijini pe cei care își riscă viața și sănătatea pentru binele tuturor – pentru a ne face și noi datoria față de cei care o fac din prima linie. Astfel, cât timp ei sunt permanent la datorie pentru noi, și noi la rândul nostru le putem aduce un mic ajutor, o farfurie trimisă la datorie pentru ei.

Line Agency România s-a mobilizat rapid în implementarea campaniei și i-a cooptat în acest demers și pe oamenii de la Albalact, care s-au angajat să asigure necesarul de produse lactate pe toată perioada campaniei.

 

“Am lucrat cu drag la implementarea acestei campanii care vine în sprijinul eroilor din prima linie, încă de când inițiativa ne-a fost prezentată de clientul nostru, Yellow.Menu și am decis sa o facem pro bono – ne dorim sa ajutăm cât se poate de mult, așa cum știm cel mai bine. A fost o muncă contra cronometru, dar am reușit cu succes să pornim în timp record campania, iar astăzi putem număra 2420 de farfurii trimise la datorie.

Am fost încântați să vedem că oamenii au răspuns atât de repede demersului nostru și au vrut să ajute.  Totodată, ne-am bucurat foarte mult când Albalact, un alt client al agenției, a decis deasemenea să se alăture demersului prin donarea produselor lactate necesare, pe toata durata campaniei. Suntem mândri că avem clienți care s-au mobliizat atât de repede pentru a ajuta comunitatea”, povestește Ruxandra Micșunescu (fondator Line Agency România).

 

De când am văzut cât de multe se schimbă din cauza coronavirusului COVID-19, am simțit nevoia să ne păstrăm valorile și să apreciem eforturile celor care luptă pentru noi. Să faci bine și să îi vezi și pe alții dornici de fapte bune este poate cel mai bun lucru pentru starea de panică din această perioadă. Îmi doresc ca acest demers să fie preluat de cât mai mulți oameni, ca să putem ajunge oriunde este nevoie de noi”, a declarat Florin Stoian (fondator Yellow Menu).

 

Inițiativa a fost susținută încă de la început de Impetum Group prin donarea a 200 de porții zilnice, care a lansat un apel de solidaritate și către mediul de business românesc.  

Aplaudăm răspunsul prompt al companiei Albalact, iar lista rămâne în continuare deschisă, lupta e departe de a se fi terminat și mai avem multe locuri în care e nevoie de noi și ne dorim să ajungem cât mai repede, a declarat Andrei Cionca (CEO Impetum Group).

 

Oricine se poate alătura campaniei #FarfuriiLaDatorie, donând o masă caldă pentru personalul medical direct de pe site-ul Yellow.Menu  sau din aplicația de mobil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related