La vremuri noi, emoji si meme noi

La vremuri noi, emoji si meme noi

Opusul lui social distancing e social media. Cu cat ne-am departat mai tare fizic, cu atat ne-am apropiat mai mult unii de altii in spatiul virtual. Si ne-am vazut unii altora dormitoarele cu paturile nefacute sau sufrageriile cu praful nesters. Pentru ca unora, pur si simplu, dupa atata izolare, le-a pierit cheful sa faca curat, altora, pentru ca au facut dezordine, tocmai ca sa poata face curat la loc, si sa castige astfel ceva de facut. Dar nu prin asta vom intra in istorie, ci prin solidaritatea care s-a dezvoltat intre noi toti. Facebook a creat un emoji nou prin care sa ne manifestam aceasta solidaritate, denumit Care:

E bine ca umanitatea si-a gasit resurse pentru a trece prin vremuri dificile. Doar ca stim cu totii, ca nu doar prin solidaritate vom fi uniti. Nu. Ci si prin meme. Prin asta vom intra in istorie:

Dar meme-le nu sunt doar pentru joaca. De altfel, termenul vine de la un om de stiinta, biologul Richard Dawkins, care spunea ca un meme functioneaza ca o unitate prin care se transfera mesaje, idei, sau simboluri intr-o cultura. Poate ca nu am fi facut-o in alt fel, dar prin meme am inceput sa recunoastem o parte din lucrurile pe care le facem planetei, sub sloganul we are the virus:

Asadar, daca am reusit sa inventam meme-le, nu ne ramane decat sa gasim o solutie prin care planetei sa ii fie bine, cand ne este si noua bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related